Socotit a ilustra actualul stil de viață, potrivit directorului general al mărcii Citroën, Gilles Michel, C3 Picasso se adresează celor care doresc un automobil maleabil, un „iPhone pe patru roți“. Surprinzător prin talia, modulaÂritatea și luminozitatea sa, C3 Picasso este un monovolum rezervat celor incluși de direcÂtorul de marketing Vincent Besson în caÂteÂÂgoria „MoMo” (Mobile Moral) – oameni tineri, dinamici, atenți la meÂdiul înconjurător, dar și cu simț estetic. „Vrem să facem altceva în segÂmentul B al monovolumeÂlor care se scindează acum între vehicule urÂbane (Modus court, Yaris Verso, 1007) și polivalente (Meriva, Note, Fusion, Grand Modus, Roomster). ClienÂții ne cer mașini ca un iPhone. C3 Picasso este așa ceva”, a explicat Vincent Besson.
Cu o formă originală – producătorul a folosit la lansare sintagma “Magic box” (Cutie magică) -, C3 Picasso se distinge prin parbrizul format din trei părți, plafonul panoramic și bordul bine structurat. Cu o lungime de 4,08 m și o lățime de 1,73 m, monovolumul poate transporta cinci persoane, în timp ce portbagajul este generos pentru această gamă (500 de litri).
Motoarele pe benzină au fost realizate în colaborare cu BMW
Citroën C3 Picasso va fi prezentat publicului la Salonul Auto de la Paris de luna viitoare, urmând a fi comercializat, inclusiv în România, din primul trimestru al anului viitor. El va fi disponibil cu două motoare pe benzină VTI de 95 și 120 CP, realizate în colaborare cu BMW, și cu tot atâtea diesel HDI de 90 și 110 CP, toate ecologice (emisii de CO2 între 125 și 159 g/km).
Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER